Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Carolin - 7 maj 2014 22:13

Är så tacksam över att jag har min mamma som ställer upp..

Idag har hon varit här och plockat och städat lite..


Sofia och mormor har spelat spel medans jag fått vila..

Min rygg är helt totalt kass.

Önskade bara att jag kunde göra dessa saker som jag kunde göra för drygt 3 år sedan..


Men är glad att det finns folk som ställer upp i vått och torrt när jag är fruktansvärt dålig..


Min dag har jag mer eller mindre tillägnat i soffan under en filt med kramper och svår smärta..

Förbannade helvetes dag rent ut sagt..


Hoppas bara att jag är något bättre i morgon så jag kan börja ta tag i sovrummet och dammsuga sängen och golven även torka där inne och byta sängkläder tänkte även be mamma hjälpa mig med att torka fönstret där inne så jag kan slänga gardinerna i tvätten och få rena gardiner upphängda..


Har nog hängt där i ca 2 år kanske..

Misstänker att min sambo ej har bytt gardiner sen jag flyttade för över 2 år sedan...

Å det är så oerhört dammigt inne i vårat sovrum så jag får problem med luftrören... Hm.. Jag vet inte varför inte damsugaren hittar dit när min sambo dammsuger den hittar bara köket,hallen och vardagsrummet..

Jaja bara hoppas på bättre morgondag så jag kan göra något i sovrummet iaf...



God natt å sov gott...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards