Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Carolin - 6 maj 2014 13:33

Jag saknar mitt gamla liv där jag fixade med städning och klarade av att laga mat, tvätta.. 

Bara att plocka i och ur diskmaskinen gör att jag är helt kass i ryggen sen, å detta är bara en bänkdiskmaskin som dessutom står uppe på bänken så behöver inte böja mig ner heller :(


Jag vill kunna ha den ork jag hade förut och vill kunna leva det liv jag levde förut..


Men är så tacksam att jag har fått tillbaka Peter i mitt liv mitt livs kärlek..'


Ibland kan man vara så dum och göra saker som man ångrar stort jag har i alla fall haft turen till att fått en exttra chans till att visa att DU är mitt livs kärlek..   


Jag ramlade naturligtvis på det där jävla golvet igen igår och idag är jag fortfarande kass i rygg och ben..


Älsklingen åkt till jobbet, snart kommer Sofia hem har fått lov att ringa mamma så jag får hjälp så sofia får i sig mat...


Jag är helt slut..


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards