Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

förbannade skit

Av Carolin - 3 juni 2014 08:52

Önskade att jag kunde få lite bättre än vad jag gör..

Önskade bara efter all skit jag gått igenom, snart är det uppsala igen i 4 dagar..

Önskar verkligen att jag mår lite bättre då än nu.

Jag tillbringar största dygnet i soffan med världens smärta.

Jag önskar inte ens min värsta fiende denna smärta och detta liv jag lever,  fattar inte vad jag gjort som ska drabbas över detta..

Ingen ska behöva uppleva detta.

Men vårdcentralen har iaf ringt upp mig och så ska jag få mer medicin utskriven.

Ja älskar min familj som finns där trots allt..

Nu blir de å invänta att ortoped mottagningen ska ringa upp igen..

Nu titta om det finns något att titta på tven..

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolin - 25 juni 2014 15:26

Börjar verkligen fundera på om jag snart lä söka läkarhjälp då mina tarmar inte alls vill samarbeta och inte gjort snart på  2 veckor, har så ont i magen så jag tror jag ska krevera!   Ryggen finns där, försöker lära mig leva med den konstanta sm...

Av Carolin - 11 juni 2014 22:09

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev av mig igen på min blogg.. Men verkligen inte mått bra alls, legat mesta dels av tiden och bara försökt fått min kropp till att bli bättre.. Hade tänkt baka idag till min dotter i morgon så vi hade haft någo...

Av Carolin - 28 maj 2014 22:05

Ja så ser min vardag ut, varför ska allt ont drabba mig/oss??? Jag vill verkligen inte ha det såhär, vill bara kunna lägga allt åt sidan och börja på en ny kula.. Tänk om ändå livet vore så lätt..   Men men så lätt är inte livet.. Men önske...

Av Carolin - 14 maj 2014 13:57

Inte skrivit så mycket nu sista dagarna insåg jag men samtidigt har jag inte mått något vidare alls...   Va upp med Sofia i morse såg till att hon kom iväg till skolan och hon skulle åka med L hem med buss idag sedan skulle A L´s mamma köra hem m...

Av Carolin - 7 maj 2014 22:13

Är så tacksam över att jag har min mamma som ställer upp.. Idag har hon varit här och plockat och städat lite..   Sofia och mormor har spelat spel medans jag fått vila.. Min rygg är helt totalt kass. Önskade bara att jag kunde göra dessa sa...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards