Alla inlägg den 25 juni 2014

Av Carolin - 25 juni 2014 15:26

Börjar verkligen fundera på om jag snart lä söka läkarhjälp då mina tarmar inte alls vill samarbeta och inte gjort snart på  2 veckor, har så ont i magen så jag tror jag ska krevera!


Ryggen finns där, försöker lära mig leva med den konstanta smärtan, men magen är inte absolut bra längre trots jag äter movicol 3 ggr dagligen men ändå får jag inte igång dom, känns som jag har tarmvred..

Gör så ont så jag ligger ihopvikt som ett spädbarn pga denna hemska smärta...

Hjälp mig någon...


Lovat Sofia att baka innan hon kommer hem från sin Pappa, men inte  som jag mått nu har det absolut inte gått...

Önskade bara att det kommer igång självmant annars måste jag åka in till doktorn igen... suck...


Denna vecka har enbart bestått av att legat på soffan försökt plocka lite, sedan lagt mig igen, med benen i högläge då ryggen inte alls känns av lika mycket då..


Önskade jag fick leva ett normalt liv utan all smärta å utan all smärtlindring... I morgon kommer min överläkare från smärtavdelningen i Uppsala ringa mig också, troligen så kommer jag få morfinplåster då och får ta bort morfintabletterna!


Hoppas hoppas hoppas!!

Då det skulle underlätta och då kommer jag inte få mina svackor med smärta som jag får nu när jag äter smärtlindring i tablett form...

Då morfin plåster ger mig dos hela tiden konstant utan massa svackor...


Jaja får se vad som händer hädanefter...





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards